FAQ – Fodmap APP

Problemer med Low FOODMAP Diet App:

Mine fødevarelister er væk, efter jeg opdaterede til version 3.0.4

Efter de nye opdateringer af App’en, er vi blevet opmærksomme på, at mange oplever, at deres fødevareliste er forsvundet. Dette skyldes, at App’en har behov for et par minutter til at lægge alle fødevarerne ned på ens telefon første gang man åbner den. Hvis man lukker App’en inden den har nået at gøre dette, så forsvinder fødevarelisten.

Oplever man derfor dette problem, bør man geninstallere App’en (dvs. slette App’en og hente den ned på telefonen på ny),  og så huske at give den 5 min. til at hente fødevarerne ned, den første gang man åbner App’en, inden man lukker den ned igen.

Google Play/App Store husker hvad man tidligere har købt/hentet, så man skal naturligvis ikke betale for App’en igen, når man geninstallere den.

Virker App’en stadigvæk ikke efter dette, kontakt da support på: sanni@muusmann-forlag.dk, med type af telefon samt styresystemsversion. For at finde styresystemsversion:
iOS: “Indstillinger”->”Generel”->”About”-> se under “version”, der står system versionen.
Android: “Settings”->”About Phone”-> se under “android version”, der står system versionen.

App’en fryser, når jeg prøver at åbne den.

Kontakt support på sanni@muusmann-forlag.dk, med type af telefon samt styresystemsversion. For at finde styresystemsversion:
iOS: “Indstillinger”->”Generel”->”About”-> se under “version”, der står system versionen.
Android: “Settings”->”About Phone”-> se under “android version”, der står system versionen.